Uzależnienia - Forum - Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z nerwami po bad tripie.
Autor Wiadomość
matiu15

Wysłany: 09-05-2015   Problemy z nerwami po bad tripie. [Cytuj]

Witam, zacznę od tego, że od początku byłem człowiekiem bardzo emocjonalnie podchodzącym do życia. Jednakże sprawiałem wrażenie bardzo stabilnego, ułożonego faceta. W trudnych sytuacjach radziłem sobie bez problemu.
Mam 22 lata. Studiuję elektrotechnikę i automatykę, dostaję stypendium rektora za osiągnięcia naukowe. Po udanej sesjii zdecydowałem się zapalić pierwszy raz w życiu. Było tego za dużo, około 0,7 grama. Z lufki, z bonga, z papierosami. W ogóle niedoświadczony zapaliłem z kumplem, który dopalił resztę z 1 grama. Jemu rzecz jasna nic się nie przydarzyło. Dostałem strasznego ataku lęku, że mi zostanie już brak kontrolowania siebie, ze nie skończe szkoły bo nie umiem racjonalnie myśleć. Latałem jak głupi po mieszkaniu, kolega tylko przecierał oczy. Po chwili przeszło, nawet wkrecilem kumpla ze tylko udawałem. Za chwilę znowu wróciło. Straszny ucisk z tyłu głowy, ścisk szczęki, obcierałem ręce o kolana z nerwów. Rano wróciłem i czułem się dalej otumaniony. Ciągle myślałem, tylko o tym. Jak nie myślałem - byłem sobą. Troche przeszło. Po tygodniu jak mi sie przypomniało nastąpiła powtórka z rozrywki, ale już tak porządnie. Ból głowy, ciśnienie. Do tego zachorowałem na grypę i dostałem lek eurespal. Po nim dopiero się nakręcałem. Nie spałem przez tydzień. Nie skojarzyłem że to on mi tak miesza gdyż ludzie mają po nim stany depresyjne. Jak już zasnąłem to budziłem się strasznymi drgawkami. Czułem się jakbym chodził obok siebie, przejmowałem się swoim stanem, czytałem w internecie. Miałem straszne wizje, natłoki myśli. Pewnego dnia przy zasypianiu poczułem jak znika mi wyobraźnia "jakkolwiek to brzmi". Nie mogłem sobie wyobrazić nawet twarzy mojej mamy. Jestem oso